Questions
Answers to the most common questions

Questions about Valetparkeren
What is Valetparkeren?
Valetparkeren.nl is "Dé valet parkeer aanbieder bij de luchthaven Schiphol".
Ons dagelijks streven is het ontzorgen van reizigers het leveren van betrouwbare online parkeer oplossingen. Wij hanteren voordelige parkeertarieven tegen een zeer hoogwaardige service. Wij geloven in klantwaardering, door het belonen van uw loyaliteit. Wij werken met gekwalificeerd personeel (Nederlands / Engels taal beheersen) die met grootst mogelijke zorg uw auto parkeren en bij terugkomst ophalen van de luchthaven Schiphol.
Who can use Valetparkeren?
Iedereen die op zoek is naar parkeer gelegenheid bij de luchthaven Schiphol kan gebruik maken van onze service.
How works Valetparkeren?
Bij het kiezen voor valet parkeren rijdt u direct naar de vertrekhal van Schiphol toe en geeft u uw auto af aan onze chauffeurs die uw auto veilig parkeert op ons parkeer terrein. Op onze pagina https://valetparkeren.nl/hoe-werkt-valetparkeren leggen wij in 4 eenvoudige stappen uit hoe onze service werkt.
When am I assured of a parking space at Schiphol?
Zodra u bij ons reserveert en een betalingsbevestiging heeft ontvangen bent u verzekerd van een parkeerplek. Dit is inclusief de valet haal
en breng service van uw voertuig naar de vertrekhal van Schiphol.
When is it the best time to reserve my parking spot by Valetparkeren?
Wij adviseren u direct naar het boeken van uw vlucht en verblijf uw parkeerplek bij Valetparkeren.nl te claimen. Houdt er rekening mee dat de in de vakantieperiodes
er maar een beperkt aantal parkeerplekken beschikbaar zijn. Wacht daarom niet te lang met reserveren bij Valetparkeren.nl.
Whitch benefits could offer Valetparkeren?
De Valet service van Valetparkeren biedt vele voordelen. Zo bespaard u reistijd als u kiest voor Valet-Parking. Ook zijn onze prijzen zeer scherp en
leveren wij hoogwaardige service. Via onze website ziet u direct de geldende parkeertarieven en kunt u gemakkelijk reserveren, de reservering inzien
en of wijzigen. Bent u een bestaande klant? Dan profitieerd van standaard korting op uw reservering en vele andere voordelen zie https://valetparkeren.nl/loyaliteit.
How do I know that my vehicle is safe during my stay?
Door dat wij werken met een vaste uitvoerder bent u verzekerd een door ons afgesproken kwaliteitsnorm. Deze norm wordt gewaarborgd door een zeer
strikt personeelbeleid en overdrachtseisen. Denk daarbij aan verplichting tot notatie van eventuele schades, kilometers maar ook gereden ritten. Zodat wij eventuele
discussies kunnen voorkomen en u gerust kunnen stellen dat u voertuig in goede handen is.
What is the difference between Valet parking and Long-term parking at Schiphol?
Bij een valet parkeerservice, rijdt u direct naar de airport Schiphol, waar een chauffeur op u staat te wachten. De chauffeur rijdt uw auto zelf naar ons terrein om de auto te parkeren. Zodra u terug komt van uw vlucht, zorgen wij dat de auto wordt afgeleverd bij de vertrekhal opSchiphol. Zodat u direct in de auto kan stappen en uw weg kan vervolgen naar huis.
In vergelijking tot Lang parkeren bij Schiphol, rijdt u op de dag van vertrek zelf naar het parkeer terrein. De garage of het parkeer terrein waar u de auto heeft geparkeerd, zal u met een shuttlebus naar de vertrekhal van Schiphol toebrengt. Bij terugkomst wordt u opnieuw door het shuttle bus van het parkeerterrein weer opgehaald en mee terug genomen naar het terrein.
Verification and handling of reservation
What to do if I haven't received a confirmation email?
Indien uw via onze website een reservering heeft gedaan ontvangt u binnen enkele secondes een bevestigings email. Heeft u deze niet ontvangen, adviseren
wij u eerst even de spam box van uw email te bekijken. Kan u de e-mail ook daar niet vinden dan kunt u via onze website de e-mail opnieuw laten versturen https://valetparkeren.nl/bevestinging-opnieuw-versturen .
What to do if I haven't received a verification email?
Als bestaande klant vragen wij altijd of uw meest recente email adres van de laatste reservering wilt opgeven. Wij sturen een verificatie code om
uw klantgegevens op te halen en profiteren van ons loyaliteitsprogramma. Indien u bij opvragen van de verificatiecode geen email heeft ontvangen,
verzoeken wij een email te sturen naar : hello@valetparkeren.nl Vermeld hierbij uw e-mail adres en laatste ticketnummer.
What to do if my flight is delayed?
Indien uw vlucht is vertraagd (Binnen hetdezelfde dagdeel) dan adviseren wij telefonisch contact met de chauffeursnummer op te nemen.
Zodat dit gelijk in de planning kunnen aanpassen en optijd klaar kunnen staan uw auto in ontvangst tenemen.
What to do if your car is parked with us and your missed your flight?
Als u auto bij ons staat geparkeerd en wilt de reis een dag of een aantal dagen verlengen, dan kunt u via
https://valetparkeren.nl/wijzig-reservering uw retourdatum en vlucht wijzigen. Wij sturen uw een betalingslink zo dat u het reserende bedrag direct kan voldoen en
geen contact geld hoeft te betalen bij de chauffeur. Indien u binnen hetzelfde dag terugkomt vragen wij u vriendelijk contact op te nemen met het chauffeursnummer.
Hier zitten voor de rest geen kosten aan verbonden.
What to do if I couldn't log into my customer account?
Indien uw niet kunt inloggen in het klant account dan adviseren wij u gebruik te maken van de wachtwoord vergeten klop. Lukt het u ondanks opnieuw opvragen van het wachtwoord niet om in te loggen? Dan adviseren wij even contact op te nemen met hello@valetparkeren.nl.
Do you have another question about our Valet services?
Dan kunt u contact met ons opnemen via contractformulier of email sturen naar hello@valetparkeren.nl. Wij doen ons uiterste best om binnen 24 uur uw vraag te beantwoorden.